Heyah to jedna z popularnych marek usług telefonii komórkowej w Polsce. Operatorem Heyah jest T-mobile. Swoją działalność marka rozpoczęła 13 marca 2004 roku. Heyah wdarła się na polski rynek szturmem, dzięki nieszablonowym reklamom.

Internet w Heyah

-Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu
-abonament od 19,99
-Opłata za pierwszy miesiąc 1 zł

Pierwszym charakterystycznym dla firmy elementem stała się czerwona dłoń na czarnym tle, obecna w spotach reklamowych. Dzięki charakterystycznej strategii marketingowej o Heyah usłyszeli wszyscy. Działalność marki w pierwszych latach istnienia, skierowana była w stronę młodzieży. W 2004 roku Heyah było sponsorem koncertów, takich wykonawców jak: WWO, Myslovitz czy Reni Jusis. Partnerem Heyah w pierwszych latach działalności była telewizja 4fun.tv, dzięki której marka zyskała dużą popularność. Heyah kojarzona jest z kulturą alternatywną. Marka organizowała wyjątkowe wydarzenia, takie jak konkurs breakdance czy festiwale muzyki elektronicznej. Tym samym, zaskarbiając sobie sympatię młodzieży. Heyah cieszy się powodzeniem dzięki ciekawym ofertom sprzedażowym, bez konieczności zawierania długotrwałych umów.